zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

allt smakar medicin idag, blask. färgat vatten. mår inte bra idag. började igårkväll när jag åkte buss hem och mådde sjukt illa. satt verkligen och fösökte kontrollera mig. idag när jag åkte till tågen så kände jag genast att mitt illamående kom till liv igen. och nu sitter jag här. illamående, astrött och allmänt frånvarande.

synd, dagen kunde blivit asgrym. har endast varit i härlanda tjärn med sp och mätt ph-värde och letat djur. tog typ 2 timmar och allt kunde blivit fest. men jag somnade nästan på 17 på vägen tillbaka till centralen.

lyssnar på ludovico einaudi, skall läsa lite johanna nilssonbok och försöka hålla mig vid liv.

haha, precis innan allt började igårkväll ringde en tjej från sdr och ville att jag skulle jobba hos dem.
moneeeey is the way från flera håll.

Kommentarer
Postat av: Annie

Heter boken SOS från mänskligheten?

2009-05-17 @ 11:27:24
Postat av: emmaaa

nej, konsten att vara ela, men det är samma writer. har läst ut twilight btw!!

2009-05-22 @ 11:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0