090920

OUETQUAND.TUMBLR.COM

OUETQUAND.TUMBLR.COM

OUETQUAND.TUMBLR.COM

Haha, blev lite fel förra gången.


Jag lever!

Hej hej hej allihopa.
Glömt av denna bloggen litegrann och skaffat en ny, fast den är dock främst bilderblogg. Pausar här lite. Nu hittar iallafall den på ouetquand.tumblr.com. Älskar tumblr, finns så många fina bloggar och så mycket inspiration!! Följ den där hursomhelst så skall jag nog fixa så att man kan kommentera inläggen. Annars hittar ni ju mig på ansiktsboken.

Puss!

090909 COOOOLT!!!

Dör på allting idag, trots att det mesta är bra. Känner mig bara döende. Precis som bloggen, men det blir bättre när jag ändrat layouten. Något år dvs. Är hungrig men vad att äta? Swineflu, coming thru.

090903



En konstig, fast bra bok.

090903

Hatar att alla tror att de passar i mittbena, det gör de inte. Det finns väl kanske 1 på 57 som gör det.
När jag ändå är på gång så kan jag väl säga att det inte är en jättelyckad kombo med jeans och jeansjacka i SAMMA NYANS heller.

Och varför visar min toplist på spotify att jag lyssnat på till Milow mer än Phoenix och Regina?
Livet är hårt.

RSS 2.0