whos want to give more for the next?

en tråkig grej.
jag har sett semi-finalerna av eurovision song contest nu i veckan. har varit väldigt intressant. gårdagens avsnitt var extra kul för då var vi på sånt bra humör och skrattade hela tiden. eftersom tävlingen är kult och helig för oss i min familj så gör vi små röstlappar och röstar på alla bidragen. behöveer jag säga att pappa röstade 7 när jag röstade 2? kommer speciellt ihåg ungerns bidrag, sjukt roligt.
MEN det var inte det jag skulle berätta. jag ville prata om de två programledarna, någon rysk skitjobbig snubbe och toppmodellen natalia vodianova. det var fruktansvärt. de envisades med att stå och kramas varje gång de syntes i bild. sorgligt pinsamt när de också försökte på sig att tala engelska och franska. och när de skulle vara roliga och intima - allt blev bara PATETISKT.
jag trodde natalia vodianova kunde vara en cool, intellektuell tjej. men alla fördomar man har om modeller stämde. haha, blir typ arg när jag ser henne i modemagasin nu, där hon fortfarande skall anspeglas som en jätteunik och fantastiskt tuff kvinna. mmm oky, vänta bara tills hon öppnar munnen.

och liksom, hon har tre barn.

fast bilden nedan är sinnes snygg, MEN DET KUNDE VARIT NÅGON ANNAN, ehh, just det, modeller....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0