vendredi soir

jag vill bara säga en grej.
det har pratas en del om vikt och utseende och dieter den senaste tiden. läste en intervju i nöjesguiden(JASSÅ???) och det stod att bloggaren dennis m hade tackat nej till att delta till en diskussion om just dessa ämnen. så sjukt fegt. har tittat in på hans blogg någon gång nu och jag blir bara argare och argare. bloggen bygger på hans tusentals olika dieter och tips till ett smalare liv. fine. visst, han får gärna tipsa och hålla på så, folk måste ju ha vett att förstå hur mycket man skall ta åt sig. men när han hackar på andra, unga människors kroppsform blir jag galen! han hade kommenterat kissies kropp ganska rejält och hans inkorg var full med hatbrev, men tydligen enligt dennis hade kissie kontaktat honom och bett om hjälp.
inget utan storlek 0 är snyggt, han umgås bara med supersmala människor, hans stora förebild är Snejana Onopka som också sägs vara just världens smalaste(och enligt dennis den mest naturliga) modellen. jag tycker allt detta är helt sinnessjukt. Snejana Onopka ryktas ha blivit avstängd från catwalken för hon varit FÖR smal. verkar vara en hyvens tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0