passion?

ännu en gång fick jag det bekräftat. jag är en mes. eller väldigt känslig iallafall. första måndagslektionen är bibelkunskap och emanuel har bestämt sig för att vi skall se passion of the christ. passion of the christ är inget för mig. det vet jag med tanke på allt jag har hört och sett om den. jag gick in med inställningen att jag skulle försökta, men innan han satte på den, så envisades han med att prata om jesus åååångest och hans sista timmar och att det är mel gibsons arm som spikar på jesus hand vid korsfästelsen. nej, det funkade inte. jag gick innan första scenen visades.

hatar att erkänna att jag är emotional. alla (dvs min mami) säger det och att jag inte kommer klara av att läsa pojken som kallades det eller vingklippt ängel och visst, allt är sant. jag mår till och med piss när jag skall se på en dålig skräckfilm. vill gå därifrån, think happy thoughts och bara göra något annat.

försökte motbevisa henne i somras, när jag skulle läsa go ask alice, en dagbok skriven av en tjej som blir beronde av knark i alla dess former. alltså jag har aldrig mått så dåligt över en bok!! så fruktansvärt men så enkelt.

efter skolan skall jag springa till stadsbibblis och lämna tusen skivor och sen skall jag hem till lindome och gamla almås för att gå på någon jobbintervju. skall bli spännande...!

jaja, nu har jag drygt en timma att döda innan le francais commence. what to doooooo?

Kommentarer
Postat av: Annie

haha, jag är typ tvärtemot, jag läser sjukt mycket böcker om människor som mår dåligt xD Fråga Alice har jag också läst, och vingklippt ängel och pojken som kallades det också xD



Vad för jobb? :)

2009-05-21 @ 16:45:34
Postat av: emmaaaa

åh, men jag önskar att jag vågadeeeee, jobbet var i lindome, ett projekt som går ut på göra lindome till det finaste placet!

2009-05-21 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0