magtröja

igårkvällen blev aslyckad, pelle va så söt där hon satt på tåget till kungsbacka med ögonbindel och silverfärgade skullcandy. cassie och annie hade bakat tårta och chokladmuffins i mängder och vi köpte pizza. behöver jag säga att vi låg i en enda hög i hennes soffa resten av kvällen ELLER?
kommer hem vid tolv och va trött som en gorilla. lite för hektiskt dag för emma.

har pluggat bibelkunskap i flera timmar nu. dör lite. skrivit 11 A4 papper och kom på att mitt system inte skulle hålla, då jag bara kom till tredje moseboken, så det blev lite snabbspolning sen. haha typiskt mig. vet verkligen inte hur det kommer gå imorgon dock. känns helt ok ändå. som fred sa i fredags, jag blir nog inte lyckligare med ett mvg i bibelkunskap ändå. plus att vi ändå har 2 år kvar att läsa. jag ser framemot det väldigt mycket, ja.

har fortfarande inte hittat zebrabyxdressen. och mami sa att jag inte kommer få studiebidrag i sommar. vet inte hur allt skall gå ihop utan jobb. jag vill ha ett jobb. 

det mesta är ganska bra nu förresten. alla är bara mänskliga.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0