lugnet efter stormen

rubriken talar för sig själv. alla har mens typ. men nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på p3 och pratar med fina annie. SKÖNT. shit, kom på att jag skall till staden om en halvtimma med min livspartner. skall försöka att inte köpa något. måste verkligen, verkligen spara inför peace & love.
lovar att det kommer sluta med att jag åker skitbillig buss på 8 timmar bara för att jag är en fattig tjej.

igårkvällen var very nice. var hemma hos syster och danny och åt jättegott och tittade på massa the city. skrattade. som alltid hos dem.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så det blir P&L? HIHI isåfall! <3

2009-05-22 @ 17:16:06
URL: http://edwould.blogg.se/
Postat av: emmaaa

ja, det ser ut så!! allt för dig my love, kommer vara en fattiglapp när jag åker på resa sen.

2009-05-24 @ 15:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0