jag ville till jerevan nästa år :(



älskar denna låten!!! alltid gillat armenien är allt jag säger. ASIEN OCH BOLLYWOOD OCH ORIENTALISK!

sitter och pratar med marcus om mitt ständiga dilemma. emmaboda eller peace and love??????
emmaboda: does it offend you yeah? handsome furs, late of the pier, the wombats etc.
peace and love: the kooks, razorlight, pete OCH carl etc.
skall jag gå för det som jag lyssnar på JUST NU eller passa på att se gamla minnen? på p&l äre gratis boende hos världens finaste hanna och i emmaboda blir det väl tält med cassie om de orkar med mig.

just nu önskar jag bara att hultsfred kunde ändra datum så skulle diskussionen var överstökad!

Kommentarer
Postat av: snyggkusinen

PEACE AND LOVE, lätt!

2009-05-21 @ 10:11:03
Postat av: emmaaaa

det lutar åt det hållet jao:)

2009-05-21 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0