i'm stuck in the middle

sitter och äter digestivekex och väntar på att mitt hår skall torka. skall till linnéa ikväll och fira hennes 16årsdag. skall faktiskt bli kul och jag är pepp. bara det att martie och editt är där gör det hela supermegabautavärt!

kan berätta om gårkvällen som var lyckad. var i min gamla skola för att de hade öppet hus. tro nu inte att jag hänger i min skola bara därför, min lilsis och några av mina bästa vänner går där så jag hade mina anledningar. de visade deras musikvideos som de gjort, precis som min klass gjorde sista året. blev SJUKT imponerad hur som helst. cassandra tjatar ju hela tiden om att hon vill regissera musikvideos och nu ser jag hennes potiental, vaaaa. fast hon gjorde väl inte allt själva.



hahahah, en rolig bild på mig och mitt försök till stenhårt posande, men tycks bara va pelle som lyckas med sådant!

Kommentarer
Postat av: snyggkusin

feting mössas är på!

2009-05-21 @ 10:09:51
Postat av: majbritten

haha, you should learn from the master of posinggggg :j

2009-05-24 @ 14:38:26
Postat av: Anonym

saltycandy.blogg.se. här haru cooling! /elin

2009-05-28 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0