funkey

har varit busy tjejeN senaste dagarna och att blogga ligger inte riktigt på prioritet då. i helgen jobbade jag, hann mede att köpa en organic tygkasse(alla vet väl att jag är beronde av tygkassar.....) och plugga med elin. sen på lördagskväll åkte jag och mina systrar plus några till till pustervik och såg på THE BLOCK PARTY, haha, det va ganska kul.
vi satte oss och väntade ppå att det skulle börja, alltså någonslags föreställning, men alla bara dansade fritt, tiden gick. sen fick vi reda på att en halvtimme ab dessa tre timmar var en show, resten fridans.......
showen va sjukt grym iallafall så det va väl värt!

i söndags var det ock dans som gällde. uppvisning på möllan. det gick faktiskt helt ok. elin, pelle, martie och editt kom och var jättecutie! TACK

hinner inte mer nu, denna vecka ser ut att my favorite worst nightmare...



älskar den plattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0