time square

usch, idag är det en sorglig dag. vi har varit hemma hos anna och danny för one last goodbye. imorgon åker dem till stockholm och sedan på tisdag morgon är det new york som är destinationen. är så avundsjuk så jag tror jag skall dö typ. vi har skrivit en lista med grejor hon MÅSTE köpa med sig hem, som billiga converse och massa coola t-shirts. dem skall bo på upper west side, alldeles granne med central park typ.
så hilma fint azzo, någon söndagmorgon skall dem besöka en kyrka i harlem och vara med på en riktig amerikansk gudstjänst och någon eftermiddag skall anna och hennes vännina åka "sex and the city-tour" där de stannar vid alla kända ställen som visats i serien. helt okej liksom.
one thing for sure. när jag blir stor skall jag flytta in i en trea i west village och hänga med alla coola kidz.
och jag skall även hinna bo i london och paris ett tag innan jag settle down.

nu är det engelskaplugg som gäller för hela slanten och även kanske ett danspass med pelle.
en bra grej med LM är att dem kommer på sånnahär fina idéer som att ha mysvecka (utan läxor, men prov:() och de är det nästa vecka, så då skall jag bara gå runt i mjukisbyxa och rufsigt hår! alla är mesar som inte gör det, för att mjukisbyxor så töntigt. hallå, kom igen nu. det skall även inträffa några överraskingar under veckan..... exciting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry mate, men det blir leggins. Det är emot mina "principer" att gå i mjukisbyxor när jag inte tränar, är hemma eller är allmänt sunkig. :P

2009-03-29 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0