090623

Min önskelista
(hihi, känner mig så finurlig att jag skriver den här, eftersom många av mina vänner kanske tittar förbi och automatiskt vet vad de skall köpa till 10e juli)

1. fina böcker från konstmuséet eller dyl. gärna biografier eller böcker fyllda med fina foton.
2. run dmc-tisha!!!!!!!!!
3. solglasögon från new look, weekday eller local firm
4. bombay /bollywood/ indien-grejor i mängder!!!! (talkin to u elin!)
5. mjukisjeans-shorts från american apparel
6. NAGELLACK I ALLA FÄRGER SOM FINNS (ni vet väl hur överlycklig jag blir för sånt!!)
7. någon bra skiva(förslag: the gossip, santogold, run dmc)
8. sällskap till emmaboda
9. PRESENTKORT till klädaffärer (för att göra det lätt för er)
10. "pretty" eller "street". båda böcker av NYLON.
11. prenumeration på NYLON.

typ så. men jag uppskattar alltid något speciellt med personlig prägel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0