my manic and I

känner mig helt omtumlad. drömde en fruktansvärd dröm inatt och just så fruktansvärd för att den var pretty realistisk. eller aah, från vissa håll iallafall. vi bytte klasser och ingen hörde eller lyssnade längre på mig. tror det har att göra med gårkvällen. var ett litet vrak hemma hos pelle. det blir bara värre varje dag och det bygger upp något så ostadigt, men jag vill för allt i världen inte bli "känsliga tjejen" igen. fast det kanske jag redan är.
det känns som dem utnyttjar mig utan att ge någon kärlek. dem ser ner på mig och jag får vara med bara för att jag startade allt. men jag får väl skylla mig själv, the master of irony itself.
grejen är väl att de inte ens förstår vad jag känner, och jag tänker inte berätta det. nu är det snart sommar och då skall det bli fest alltihop.
sommarlovet kommer alltid så sjukt lägligt, inte sant?

nej, nu skall jag inte tänka så negativt.
skall ta pendeln strax in till göteborg och träffa mina pärlor från balkan, haha. vi skall luncha någonstans och prata, prata prata. kvällen innehåller ännu inga planer. we'll see what happens.

lyssnar på laura marling, älskar hennes röst.

Kommentarer
Postat av: sanna

jag ägnar hela året efter att längta till sommarlovet, och får alltid "stress- och prestations-ångest" 2 veckor innan typ.

Fattar inte att jag inte hört laura marling innan, som du säger, jävligt cool röst!

2009-06-07 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0