deez grades

haft matteprov idag. dagen innan jag slutar ettan. helt sinnes. de som gjorde provschemat måste vara nöjda alltså. vet inte alls hur det gick. kan gå ganska okej, men eftersom jag ändå ligger och trampar på ett litet skit-G så bryr jag mig måttligt. har praktiskt taget sommarlov nu, fast ah, avslutningen är imorgon. har hela huset för migsj'älv och LIVING THE DREAM. skulle egentligen till kungsbacka avec mes copines och fira cassie som fyller sexton imorgon, men inte med mitt humör eller detta väder.
har fått reda på massa betyg nu, som sagt, g+ i matte, ingen kommentarer typ. tappat motivationen och jag krånglar till allt jättemycket. MEN vi får ju inget betyg i det nu ändå, eftersom vi läser en kombinerad kurs A och B och den är inte färdig förrens till julen. jag har tid atrt höja mig. whatever.
haha, de ämnen som jag va säker på, överraskade mig som mest idag, nk A och data A. fick vg i båda. laaaaame. men samhäll och scwedish gick asgrymt!!! fab!!
väntar bara på eng A och mu A nu. kommer gräva ner mig i lera och inte komma fram förrens till vintern om det inte blir som jag hoppas i engelska.

ok, enough bout them grades girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0