akutiii

jag vill resa till indien så in i bänken alltså. vet inte riktigt vad det är som lockar, men det vore bara så fantastiskt. landet av bollywood och taj mahal och sötaste engelska dialekten. sitter och tittar på googlebilder på bombay just nu. tänk er att tågluffa er igenom indien.... jag har bestämt att jag och elin skall göra det tror jag. när vi slutat trean. då.


här kan man va


här kan man va


här kan man va

fixat in lite ny musik, eftersom den gamla var ganska patetiskt haha. enjoy.
imorgon fyller giles fiveteen. big girl you are beautiful eller big girls don't cry kan man sjunga då.

förlåt för pointless inlägg, har ingen vidare lust att blogga om mitt händelserika liv när solen skiner!! hoppas ni inte dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0