090620

tusen saker har hänt sen sist men jag har verkligen tappat blogglusten. pratade med stina förut och hon tipsade om en sida där man fick bra hjälp med sin blogg och nu några förändringar senare hoppas jag att jag kommer börja blogga lite mer. vill fortsätta ivarjefall.
jag kan berätta att jag slutade ettan för en vecka sen ungefär. otroligt skönt. jag är en sån person som tycker att vårterminerna är jobbigare än höstterminerna, man har lärt känna sin klass, inget spännande, solen skiner ute men man sitter inne med sin geografibok. givetvis när man väl har fått sitt efterlängtade lov så regnar det väl hela tiden. men det är en annan sak. vi fick reda på våra nya klasser och jag skall vara optimistisk. kommer gå i ek2a/sk2 tror jag. vad är det för något namn på en klass? skitlångt. har alltid tyckt att långa och komplicerade klassnamn är coolt men ja, efter att ha gått i sp1c/mu1 vet jag inte.
jag ser framemot hösten hursomhelst. nya människor, språklig inrikting. känns gött.

jag träffade min skånske vän häromdan också, jesper! han kom upp till göteborg med sin mamma och jag guidade honom bäst jag kunde. vi gick runt till alla killaffärer som vi hittade men han shoppade ändå ingenting, den tönten. men det var en trevlig dag.

idag är det midsommardagen. igår på midsommarafton så åkte vi för en sista gång till bunketorp utanför lindome och firade. det var tråkigt. ingen ville dansa med mig. bjud på er själva, nähe.

tror inte att bloggen kommer fyllas med så mycket "idag var jag..." utan mest funderingar och tankar. och videoklipp eftersom jag ÄNTLIGEN lärt mig hur man lägger in sådana från youtube nu, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0