090727

Känner att jag mognat en del sen sist (hehe)och har bestämt mig för att ta ett steg steg i min bloggkarriär. Märker ni något? Jag skall börja skriva som folk med VERSALER i början av meningar. Jag är 17 år. Skall börja tvåan och läsa franska, spanska och latin varje dag. Eller läsa om samhäll. Fortfarande inte helt hundra, men det kommer jag aldrig bli. Jag vill bara ha roligt.

På onsdag förmiddag så åker jag, Sally, Cassandra och Jennie med Cassandras fyrmannatält till Emmaboda Festivalen! Skall bli så grymt kul. Idag har min mamma lärt mig hur man får öronproppar att fastna och köpt massa festisar, haha! Emmaboda är electro_no1 i år och det känns så gött. Vill bland annat se Does It Offend You, Yeah?, Simian Mobile Disco och Late Of The Pier. Och dansa, dansa!!

Kommentarer
Postat av: syster

bra att du kan sätta in öronproppar. progress när man är 17 år. ringer sen!

2009-07-28 @ 11:20:07
URL: http://lillenunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0