090720

Ibland får jag sånna här ryck, gud vad jag längtar till att få flytta hemifrån!! Till en EGEN lägenhet där JAG bestämmer allt. Då känns det som livet börjar. Efter studenten för då har man (egentligen) inte som holds back. Längtar ihjäl mig tills jag flyttar in till göteborg med min familj också. Bara det att få ett nytt, tomt rum att inreda precis som JAG VILL.
Ok, mycket caps lock men här kommer lite interiorinspiration!




Tänk att få ha en "stenvägg"!!! Hur snyggt!




tata darlings!


Kommentarer
Postat av: nunn

vill me inreda massor men vi kanske ju inte får behålla vår lilla pärla i bagaregården ju o då är det lite ovärt att spackla än mer.

2009-07-22 @ 14:18:42
URL: http://lillenunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0