Way out west 09



Lite random bilder från helgen, alla tagna av Hanna tror jag.
Bästa wowåret hittills I tell you! Bäst var Antony & The Johnsons och grät och grät och fick servett av vakten framför mig. Cripple, river star, falling, for today I'm a boy. Helt otroligt tillsammans med Göteborgs symfoniorkester. Bon Iver var även jättefint (grät då också) som öppnade med min favoritlåt, flume. Tvingade Pelle att filma lite for emma och skinny love, hoppas it turned out good.
Fler höjdpunkter var Vampire Weekend, Robyn, Beirut, Lily Allen och Wolfmother(som jag kommer på nu).

Besviken på Arctic dock. Köade alldeles för länge och hoppades att dem hade förändrats sen jag såg dem i Stockholm då de var asdryga och nonchalanta. Mina förväntningar har väl för höga. Hamnade längst fram iallafall och har aldrig upplevt något så trångt, insåg ganska tidigt att det inte skulle sluta lyckligt(publiken var galna och skrek skitmycket till if you were there, bewere liksom! Den är ju dålig!) så vakterna fick bära över mig så fick jag sätta mig lite backstage med druvsocker och vatten. Var jättearg och gick till Fever Ray istället. Lite kluven om vad jag tycker om henne dock.
 Det är jag också inför My Bloody Valentine som jag lovat Pelle att se så länge. Det var något av det skummaste haha. Och det kända "15-minuter-av-enbart-ljud" inträffade! Haha!

Tack Elin, Pelle, Hanna och Linnéa för en jättefin festival!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0