Emmaboda 2009

Så. Här kommer lite fula bilder från våra dagar i östra småland, de flesta tagna av Sally.
Här nedan är vid på lunchstopp vid donken, men eftersom jag är nyttige Pelle hade jag kycklingsallad.


Sovandes, de få timmar vi fick då vi campade bredvid ett par Johnnys med fetaste högtalarna.


Cassandra och Ebba


Folk. En snygg tjej.
Sorgligt dock att nästan alla såg likadana ut(även boys). Verkligen trist vad modebloggar skapat.


Massa från vårt camp.


Jeansrumpor.


Jag och fina Sally.


Vårat trashade camp haha. Sista dan.


Well, det var det. Vet inte riktigt hur jag skall summera det. Det var roligt, tröttsamt, outhärdigt, härligt och påfrestande. Hade inte jättekul men under omständigheterna blev det nog ganska bra iallafall. Bäst var Name The Pet(!!!), 2manydj's, DIOYY, Handsome Furs, Late Of The Pier och kanske något mer, Sämst var att jag missade Audacity Of Huge med Simian och någon respektlös, naiv typ.

En sak som jag insåg var iallafall att jag kommer uppskatta Way Out West mer än någonsin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0