090803

Jag har så sjukt mycket kläder. Behöver 3 gaderober. När tre femtedelar av min familj åkte till underbara Lager 157 för någon vecka sedan så skulle jag minsann hitta fina byxor som satt bra på ett business woman-vis och inhandlade 2 par. Nu när jag anlänt hem från Emmaboda (bilder kommer) så har min storasyster lämnat ett jättelass med ännu fler byxor. Och dem flesta är ju fina och kanske behöver jag ha ännu fler svarta stuprör? Man vet aldrig liksom, haha.
Vet hur patetiskt jag låter men nobody's perfect.




Fina bilder snodda från skissad.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ROFL fail

rofl om man ska sno bilder så ska man inte länka till bloggen man fick dom ifrån istället ska man skriva vem som har tagit bilderna fucktard.



Le Ballon rouge av Albert Lamorisse.

2009-08-10 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0