you're my future wifey

lamt uppdaterande av mig, je sais, men jag har varken haft tid eller lust att skriva. är ganska stressad. har dataprov imorgon på excel, men det känns ok. däremot så kommer nästa vecka bli painful. har naturprov och major so-redovisning om lärjedalen och franska muntliga, känns som jag missat hälften.

vi har börjat med vårat antikenprojekt i sve nu. jag, sofia och annika skall antagligen skriva ett arbete om euripides. känns som om jag bara ville det dock haha. men om vi fixar dramatik med medea så blir det fint. han har bara fastnat i min skalle sen vi arbetade om antiken i höstas, jag kommer ihåg när vi pratade om tragöder och alla andra va gudadyrkande medan euripides fascinerades av människan, psykologi och konflikter.

har dansat både igår och idag och mer blir det imorgon. har dansuppvisning på söndag och allt måste bli puuuurfect och jättesynkat eftersom vi bara är tre personer. JA JUST DET!! helt sjukt egentligen. innan har vi varit typ minst 15, men nu backade alla ur. är skittrött hur som helst.
vi dansar till soulja boy - kiss me thru the phone och ciara feat. justin timberlake, freash

nu: ugly betty
nästa: fixa valborgplaner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0