pathetic girl 123

tänkte lista 3 av de snyggaste kvinnorna på jorden för jag har inget bättre för mig. eller snygg i den bemärkelsen coola stilförebilder. ingen ordning tror jag och det kan ju hända att jag missat någon jätteimportant. whatevur.









cory kennedy
visst inte den mest fresha men can't help it, hon är så cool. alla hennes kläder skulle jag kunna byta med (well, nästan alla) och hennes hårfärg är så fin. hon är egentigen inte känd för någonting. blev känd för sin klädstil och hamnade ofta på cobrasnake.com då hon är kompis med mark hunter som är skaparen. jag är avundsjuk på hennes liv och feeling of style!!









leighton meester
åh, hon är så vacker. klädstilen är inget som jag beundrar dock. älskar bilderna i repotaget i nylon för några månader sen tillsammans med blake livley som finns här ovan. tror jag ångrar mig, vill inte ha corys hårfärg när man kan få leightons. bananas tomatoes macaronies!!









whitney port
fanns inga smashing bider, men alla som sett the city förstår. ett mysterium hur hon kan har nya kläder varje dag och jobbar typ på största modeföretaget i världen trots att hon är typ 23 år.
älskar hennes långa hår och hennes coola outfits som hade sett bananas ut på någon annan, men she knows how to work it haha. whitney är en stor anledning till min gigantiska nagellackssamling.


Kommentarer
Postat av: Hannah

whitney port är så galet snygg

2009-04-12 @ 19:20:25
URL: http://dahanoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0