en två tre fyr fem sex sju stopp

 



lm song contest va helt jättegrymt igår. blev riktigt förvånad faktiskt. tycker om min skola, den har mer humor än expected. min mentor sven och samhällskunskapslärare robert sjöng staten och kapitalet med rött färgat hår. punken lever ftw!!
några va flight of the conchords, det var ganska fint men my personal fav var daft bodies!!!! och gissa vilka som vann!!!!!!!

idag har allt varit i slowmotion och segt, typ. vi hade tre föreläsningar i smyrna imorse. en jättebra och intressant om spelberonde, en obekväm om droger och en hemsk om sex och samlevnad. jag har insett en grej. en person jag umgås med relativt mycket tycker väldigt annorlunda i en viss fråga. kanske, not for sure, men antagligen. känns väldigt konstigt however.

en bra grej: vi skall göra en stompgrej på musiken som ensemble. go innovative and originals!!

Whitey - Wrap It Up
Los Campesinos - You! Me! Dancing!
Dmx - Party Up
Laura Marling - Alas I Cannot Swim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0