chillaste huset i lindome

denna kväll såg jag och giles slumdog millionaire FETT SJUKT JÄTTEBRA till alla er som inte sett den. handlade om jamal malik som tittar tillbaks på sitt liv när han helt mirakuöst fått en plats på den indiska versionen av Vem vill bli miljonär?. den var sjukt bra. värd alla sina oscars i tell you soulja boy. ganska stort plus för att de spelade paper planes av the one and only också.
samma regissör som till trainspotting, danny boyle.



jag var i åsa tidigare idag hos ma copine annie. fint hahah, hon bor ute på landet. mer landet än mig, fattar ni eller? liksom från busshållplatsen gick vi en 20 minuters promenad förbi massa åkrar hem till henne. men hennes hus va jättesöt och trendy, såklart. lagade de godaste pancakesen på länge och hon tvingade med mig twilight också!
jag måste väl ge den en chans så jag inte blir helt fullkomligt utstött i samhället.

nous dormirons maintenant. bon nuit tout le monde.

Kommentarer
Postat av: Fredrika von Svedberg

20 minuters promenad, juuuuste! tar tywp två sekunder

2009-04-10 @ 23:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0