tyler durden

kommit hem från soliga staden men skall snart in igen för att träffa fina agnes. det blir sleepover och om vi har tur kan vi promenera runt vid hamnen senare. haha, det låter så harmoniskt, det är det inte men vi kan låtsas. det va hur länge sen som helst jag träffade agge så det skall bli fuuun!! såg att det gick massa bra filmer ikväll och så får vi(agy) väl laga något gott också.

jag och pelle jobbade förrut. barnvärdar på friskis och idag var det hard work skall jag säga er! vi har precis fått reda på att det max får vara 5 barn där och vi brukar ligga runt 15 liksom.
känns skevt då vi inte kan börja skicka hem föräldrar och barn nu?
jag blev trött efter en halvtimma typ och satte mig på några kuddar. en värd grej var ju att vi fick aftonbladet och det fanns massa alex schulman i! känner mig verkligen som addict.


hahah... så här kul är det på friskis!!!!

imorgon kommer mami hem från huvudstaden och jag skall hos finaste krokslättsborna eveeer.
förresten!! såg lite på jarhead och fight club igårkväll. det var så kul för min franskalärare rekommenderade den sistnämda nu i veckan.
"brad pitt är med. en väldigt vältränad brad pitt. SE DEN!!"
hann dock inte så långt för jag somnade...

Kommentarer
Postat av: Svetlana

Varför har du en bild som inte jag har tagit ? omgomgomgogmgogoggogm fattar ingenting just nu, känner mig grundlurad!

2009-04-09 @ 21:23:49
Postat av: e to da m to da m to daaaa a

hahah det är min syster som agerar fotograf oui

2009-04-10 @ 00:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0