trustworthy

jag är arg. har varit den ända sedan typ halv två idag. vi pratade om sex och samlevnad-föreläsningen med rektorn då. och jag blev arg. jag behövde gå in på toaletten och lugna ner mig lite. jag kan inte förstå, FÖRSTÅ hur man kan vara emot homosexualitet eller säga att man får skylla sig själv om man varit med om en våldtäkt om man är tjej med uringat. hur jag än försöker så förstår jag inte. några i klassen sa riktigt bra grejor och knäckte rektorns försvar.
"vår skola bygger på den klassiska, traditionella kristna synen" jag kan inte få ut det ur mitt huvud.

blir alltid sånhär efter vi haft temadagar då man får passa sig för att inte bli hjärntvättad. känns det som om iallafall.
just to get it out of the world: JAG GÅR INTE PÅ LM FÖR DEN KRISTNA PROFILEN

Kommentarer
Postat av: sanna

hear ya sistah!

2009-04-25 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0