marco polo

åh, gårkvällen var jättelyckad! vi åt god pasta carbonara och grillad makrill hihi. sen så tittade vi på gossip girls och någon dålig serie. martie hade skaffat sig värsta systemkameran så vi testade att fota lite. det va verkligen skönt att få träffa tjejorna igen. allt är så annorlunda nu så det var kul att prata minnen.
jag var rädd att jag skulle vakna runt nio medan de andra skulle sova till 12 men jag vaknade halv 12 av att more ringde!! jag är jättestolt.

mitt händelserika och roliga liv fortsätter än idag för nu väntar snart bio med hannah montana på bergakungen. vi skall se hopplös och hatad av alla. kul!! har alltid velat se den ÄVEN om den fått pissdålig kritik...

see you when I see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0