Ludovico Einaudi

haha, jag älskar planeraren inom mig, sitter här med uppäten matsäck på la biblioteque och har precis ätit yogurt och ame pancakes!! gott vare. väntar på elin som skall ringa så skall vi spendera någon timma och göra något meningslöst för sen är det LM SONG CONTEST i domk:a haha, i luv ma schoool. återkommer om kvalieten imorgon typ.

hade fra nationella igår, vet verkligen inte varför jag tar upp det, så pointless och jag blir bara förbannad.

nu skall jag nog gå och låna några skivor, behöver utökning i detta hemska land. lämnade tillbaka this is england-soundtrack, dave chapelle, the giant-soundtrack och missy elliott. hoppas på lite indie och ying yang twins eller nått.

nu skall jag nog ringa the sunshine of my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0