Imogen Heap

okej. jättejättejätteskönt att matteprovet är avklarat, även om jag kommer max få typ 3 vg-poäng. no more andragradsfunktioner, parablar, nollproduktsmetoder eller vertex!!!!! känn min lycka då jag inte skall läsa matte c eftersom det känns ganska onödigt om man ändå inte vill bli typ ekononom. och eftersom jag skall läsa språk så tror jag att det kommer lösa sig ändå serrrö.

jag och elin skriver ett arbete om ekologiska kläder och jag fick den briljanta idéen om att åka till SKANK på andra långgatan. fanns inget om den på hemsidan dock, men vi tog ettan och gick förbi sexshop efter sexshop på gatan. när vi tillslut frågade någon klarande det lite. den hade stängs igen 4 eveeeeeeer.
vi åkte vidare till världskulturmuseet för att gå på deras utställning fair fashion. eeeeeehhhh den slutade visas för ett år sen sa dem. hahaha i guess i've become tjejen med koll. det känns sådär va.
MEN vi gick på deras bollywood-utställning och spelade in en film och dansade och sjöng singstar bollywood. det var helt fantastiskt i tell you. länkar till filmen någon gång.

Kommentarer
Postat av: Hannah

matte c är bara för töntar

2009-04-12 @ 19:21:46
URL: http://dahanoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0