I LOVE SPOTIFY

ja, äntligen har familjen bjureblad hittat in i spotify-världen och jag trivs!! sitter för tillfället och lyssnar på the black ghosts. upptäckte dem för någon månad sen och jag ääääälskar dem. skitbra, precis den electro jag tycker om. trodde inte jag kunde göra sånna upptäckter längre, men nu vet jag haha. det låter som jag har hört vartenda band i hela världen. just black ghosts skiva måste jag nog leta reda på och köpa, i dessa svåra tider måste man väl visa sin support. jag har en filosofi att jag skall köpa skivor av de som jag VERKLIGEN lyssnar på och vill stödja. det blir bara mindre och mindre, men så är livet för en fattig student.

annars är jag helt nere i twlight, heeeeeee.

ciao

Kommentarer
Postat av: sanna the classmate

EMMA! Du måste bjuda in mig, jag döööör av avundsjuka! Hur går Franska plugget förresten?

Och jag måste ju säga, i told you so! Twilight har grymma soundtracks, hehe.

2009-04-19 @ 16:21:16
Postat av: emmaaa

hmmm, jag kan ju alltid försöka, har inte riktigt kollen ännu. I LOVE full moon med black ghosts och muse sen innan, nice surprise!

2009-04-19 @ 17:31:18
Postat av: bert

Orginellt.

2009-04-20 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0