hej hej hoppas att allt är bra med eeer

sitter och skriver på min novell samtidigt som jag lyssnar på P3. mr. schulman skall intervjuas snart haha! fick ju igår reda på att svenska novellen skall in på onsdag. panik!! mina stackars kusiner fick leva med en arg emma men det löst sig och jag är redan färdig tror jag. renskriver bara. 

läste i dagens gp att mads mikkelsen skall spela igor stravinskij i filmen om coco chanel och honom. helt fab. vill verkligen se den filmen. måste bara kolla upp när den släppas. eller agy vet du? eller någon annan?



påsken firades med familjen och på påskdagen kom som sagt kusinerna och farfar och farmor. trevligt!! det är alltid festligt när dem är här. vi gick och köpte glass och så gick vi ner till lindomeån och räddade några flickors hundralapp. klara hängde i gungan också. hahaha jättelyckat.

min syster och danny kom hit igår. de kom ju hem från new york i söndags och nu fick vi se bilder och grejor. jag blev så avundsjuk. jag är fortfarande avundsjuk förresten. hon hade köpt nya converse, en tisha, brillsen i förra inlägget och influenceboken av mary-kate och ashley olsen haha. låter patetiskt men den är faktiskt cool. dem har intevjuat deras inspirationskällor och jag känner väl till ungefär hälften.

oj, nu ringer pelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0