happy easter sisters

idag gjorde jag något för första gången. något stort. vi åt lite förrätt och mami tyckte verkligen att jag skulle smaka på ett ägg. nej, jag har aldrig ätit ett enda ägg i mitt liv. förrens NU!!! och ett helt blev det. blev dock ganska besviken över smaken,. det smakar ju INGENTING. men nu är det gjort. pretty proud.

solen lämnade aldrig vår altan idag och därför gjorde inte jag det heller. helt fantastiskt. hoppas verkligen att det håller i sig nu. jag har alltså hunnit med att läsa en hel del under dagen, nöjesguiden(som jag har kommit på migsjälv att verkligen tycka om!), gp, idrottsläxa som aldrig tar slut och sist men inte minst så började jag på om jag kunde drömma, som jag fått låna av annie. jag gillar den, TADA! läst drygt två kapitel och jag gillar den!

jag träffade mary igår på dagen och vi fikade och pluggade på java i vasa. det var nice men fysiologin tycks aldrig fastna. vi gick till tuffaste affären och köpte näsring(näsring? hahaha) till henne istället.
senare på kvällen så cyklade jag och pelle på hennes tandemcykel. fatta hur coolt. vi cyklade igenom de närmsta områdena och ner till valås och upp igen. fast jag va mest nervös hela tiden, som vanligt haha. men i sommar blir det mer av den varan!

nu väntar middag med familj plus joar och sen blir det påskäggsjakt, wiho!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Welcome to the world of Twilight (AKA Edward Cullen)

2009-04-12 @ 19:18:53
URL: http://dahanoi.blogg.se/
Postat av: annie

hej toker <3 Vill bara säga att jag diggar din blogg till tusen och planerar att följa den så gott jag kan ^^

puss

2009-04-12 @ 21:21:03
Postat av: Sanna

OH YES, welcome to the world of obsession, välkommen till musiksalarna ;)

M.I.A. är så bra förresten, fatta va den scenen gjorde mig lycklig, haha.

2009-04-12 @ 21:42:52
Postat av: Anonym

Nuuuu kan vi diskutera boken tillsammans!!!!!! JAAA

2009-04-15 @ 23:08:50
Postat av: Anonym

Nuuuu kan vi diskutera boken tillsammans!!!!!! JAAA

2009-04-15 @ 23:09:35
Postat av: Anonym

från martie heheh glömde skriva de

2009-04-15 @ 23:10:05
Postat av: Anonym

min familj skrattade lite glatt när jag berättade om din ägg upplevelse :)

2009-04-16 @ 23:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0